خدمات پوست مو زیبایی بوتاکس و لیزر دکتر الهام کاکاوند ونک

نمونه کارها ی بوتاکس هایفو میکرودرم هیدرودرم میکرونیدلینگ دکتر الهام کاکاوند ونک 88199121

خدمات پوست مو زیبایی بوتاکس و لیزر دکتر الهام کاکاوند ونک

نمونه کارها ی بوتاکس هایفو میکرودرم هیدرودرم میکرونیدلینگ دکتر الهام کاکاوند ونک 88199121

دکترپوست مو زیبایی الهام کاکاوند/۸۸۱۹۹۱۲۱

۳۳- پوست دستانم خیلی خشک است و تیره برای برطرف کردن ان باید چه کار کنم مواد،دارویی را به من معرفی کنید و طریقه مصرف آن ۲ – من موهایی نسبتا خوبی داشتم ولی اخیرا ریزش بدی پیدا کرده است (من از ژل موی اتوسا&GATSBY برای حالت دادن استفاده می کنم ایا مربوط به این است و باید در پایان روز انرا شست در مورد چسب مو چه طور ولی من ژل را به صورت مداوم استفاده میکنم )برای از بین بردن و پرپشت شدن و درخشان ان چه باد کرد دارویی پیشنهاد کنید ترجبحا ایرونی باشه ولی موثر باشه و اعتیاد نیاورد (موقتی نباشه)

دستها با صابون مایع و مواد شوینده تماس نداشته باشد. و بعد از هر بار شستشو از کرمهای نرم کننده و در مواردی که خشک هستند بطور مکرر استفاده کنید.ژلهای حالت دهنده در مواردی باعث ریزش و شکنندگی مو میشوند ولی باید علل دیگر ریزش مو را هم در نظر داشته باشید. بهتر است از شامپوهای نرم کننده استفاده کنید. کرم نرم کننده مو در مواردی که موها شکننده هستند بهتر است.

http://WWW.NEGARSKINhttp://WWW.NEGARSKIN.IR.IR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد