خدمات پوست مو زیبایی بوتاکس و لیزر دکتر الهام کاکاوند ونک

نمونه کارها ی بوتاکس هایفو میکرودرم هیدرودرم میکرونیدلینگ دکتر الهام کاکاوند ونک 88199121

خدمات پوست مو زیبایی بوتاکس و لیزر دکتر الهام کاکاوند ونک

نمونه کارها ی بوتاکس هایفو میکرودرم هیدرودرم میکرونیدلینگ دکتر الهام کاکاوند ونک 88199121

دکترپوست مو زیبایی الهام کاکاوند/۸۸۱۹۹۱۲۱

۱۷- من دختری بیست ساله هستم که از دو سال قبل احساس کردم موهای زائد زیر چانه ام زیادتر شده دکتر که رفتم سیپروترون با دارو دیگری برای ۳ ماه تجویز کردند. وقتی این داروها تمام شد این دفعه ۲ نوع دارو دیگر داکسی سایکلین و اسپیرونولاکتون تجویز کردند. میخواستم عوارض این داروها را بدانم و مشکل اصلی من چیست؟ و از این موضوع خیلی میترسم!!!


موهای زائد معمولاْ بدلیل مشکلات هورمونی بوجود می آید و این داروهای تجویزی بجز داکسی سیکلین که نمی دانم برای چه علتی تجویز شده برای کم کردن موهای زائد می باشد. هر داروئی عوارض خاصی روی افراد خاص میتواند داشته باشد که در بروشور آن ذکر میشود. باید توجه داشت که تمام این عوارض در فرد دیده نمی شود و جتی احتمال دارد در فردی هیچیک از این عوارض دیده نشود. پس براساس وضعیت بدنی و داخلی هر فرد ممکن است عارضه ای بوجود آید که جای هیچ نگرانی نیست چون با قطع دارو اکثر این عوارض از بین میرود. اگر موها زیاد است باید بوسیله لیزر و یا الکترولیز هم برای از بین بردن آنها اقدام کنید.

http://WWW.NEGARSKINhttp://WWW.NEGARSKIN.IR.IR

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد