خدمات پوست مو زیبایی بوتاکس و لیزر دکتر الهام کاکاوند ونک

نمونه کارها ی بوتاکس هایفو میکرودرم هیدرودرم میکرونیدلینگ دکتر الهام کاکاوند ونک 88199121

خدمات پوست مو زیبایی بوتاکس و لیزر دکتر الهام کاکاوند ونک

نمونه کارها ی بوتاکس هایفو میکرودرم هیدرودرم میکرونیدلینگ دکتر الهام کاکاوند ونک 88199121

دکترپوست مو زیبایی الهام کاکاوند/۸۸۱۹۹۱۲۱

سلام.من حدود4ماه پیش جای زخم بالای لبمو لیزر فرکشنال کردم که یه خراش قدیمی ناچیز بودکه .بعدش باردار شدم و نتونستم مراحل بعدی رو دنبال کنم.الآن فرم لبم کاملا به هم ریخته در حدی که انگار لب شکریم!!!اوایل خوب بود.الان حدود 1ماه اینجوری شده!خیلی داغونم زندگیم به هم ریخته نمیدونم چی کار باید بکنم؟!لطفآ راهنماییم کنید..:::با سلام

دوست عزیز : عدم ایجاد مشکل تا یکماه قبل به این معناست که حالت ایجاد شده مربوط به لیزر نیست ؛ بلکه متورم شدن لب ناشی از بارداری که از 3 ماهه دوم بارداری بوجود می آید توضیح منطقی تری برای این مشکل است . با این وجود توصیه می کنم جهت اطمینان خاطر بیشتر به پزشک معالجتان نیز مراجعه نمائید .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد